4 תשובות
שחררי איבדת את זה יבוא עוד אחד יש לך עולם שלם:(
תזכרי שהוא לא הטעם שלך ושזה רק אחרי שהוא לא רצה אותך אז כנראה שאת יותר אוהבת לרדוף אחרי זה מאשר להיות איתו באמת (לגיטימי אבל צריך לעצור פה)
תנסי לדבר איתו לראות מה הוא רוצה..
לדעתי תנסי פעם אחרונה לשלוח לו הודעה ולהגיד חו באמת מה שאת מרגישה ללא אגו.
אנונימית
באותו הנושא: