11 תשובות
לא יודעת
לע
אמן שלא אח אפשר לדעת
פחות
אבל כן כמה חודשים
ממש לא. לא להתייחס לכל שטות
שאלת באתר היחיד שרובו בנוי ממכחישנים כפי שאת רואה למעלה^.
אנשים במשך ההיסטוריה תמיד הכחישו, וגם עכשיו זה קורה.
יש כאלה שעוד אפילו לא התעוררו מהשקר של פייזר (למרות שהגרום התקשורתי "המוסמך" שלכם דיבר על זה בעקיפין).
כן אנונימית יקרה, זאת מלחמה שתשנה את המציאות כי זה יגרר למלחמת עולם.
ואין לי כוח להתווכח.
אנונימי
לא חושב
אין מצב