6 תשובות
איזה אינטרס היה להם להכנס לישראל? אותה סיבה
לכבוש להשתלט ולהראות שהם לא כאלה חלשים
אנונימי
מלא תחמושת, ניידות משטרה ומדים, בני ערובה שוטרים...
מקום לתחמש את עצמם שם ולהתמקם ואז לירות בכל מי שבא איתם במגע
להרוג, להפחיד, לערער.
מדובר על כוחות ביטחון שלנו..
לשלוט, להגיד "כבשנו"