9 תשובות
בירה זה בירה
הבקבוק יותר מזכיר את יום שלישי בטעם הפחית את הצבע ירוק
שואל השאלה:
מה אחי?
מה אחי?
תטעם את הבקבוק ותבין לבד
כן אחי אותו סיפור עם קולה
תחשוב גם על זה שהטעם של האלומיניום נכנס למשקה וזכוכית לא
תחשוב גם על זה שהטעם של האלומיניום נכנס למשקה וזכוכית לא
שואל השאלה:
מה ההבדל בטעם?
מה ההבדל בטעם?
כן הבקבוק טעים הפחית קצת עושה כאבים בשיניים
בקבוק יותר טעים
כו באמת עדיף בקבוק
אבל הכי טוב מהחבית
אבל הכי טוב מהחבית
באותו הנושא: