6 תשובות
תנסה לדבר לעצמך באנגלית כשאתה לבד, נגיד אתה מרים ספר אז תגיד i'm picking up a book ודברים כאלה, או שתמצא מישהו לדבר איתו אנגלית כדי לתרגל
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה לראות סרטים ולדבר באנגלית
אין סיבה שתשפר את המבטא באנגלית כי אתה ישראלי המבטא שלך לא ישנה אפילו לא טיפה ככה שזה חסר כל משעמעות ואתה תצפה טיפשה אם תגיד כל פעם i'm picking up a book פשוט לא ולשפר את האנגלית תראה סרטים תקרא ספרים תשמע שירים משחקים שאפשר לדבר שם עם. אנשים באנגלית כל מיניי כאלה
לדבר עם אנשים באנגלית. והרבה
לראות סרטים
תנסה לחקות אנגלים
באותו הנושא: