6 תשובות
היה בחדשות 12^^^
הישובים ממש על הגבול מפחדים שלא יהיה כמו שהיה בעוטף
אנונימית
מחשש למלחמה ושיקרה דבר דומה כמו בדרום
בשביל שלמקרה וחיזבאללה יחליטו לפתוח איתנו במלחמה גם, צהל יוכלו להילחם בהם מבלי שיפריעו להם.
איפה קראת על זה
ישובים שעל הגבול עלולים להיות בלב המלחמה. לא רוצים שזה יקרה ושהאזרחים יפגעו אז מפנים אותם