4 תשובות
הכל בסדר דבר איתה לפעמים זה יותר כייף מאשר בחיים נגיד אני אוהבת מרחוק לא יודעת לדעתי זה יותר כיחף
אין לי כל כך איך לעזור לך
אבל קשה לי לראות שכתוב אנונימית ואתה פונה על עצמך כבן
הייתי חייבת לומר
שואל השאלה:
אני בן, לא יודע למה זה ככה...
אנונימי
תשנה בהגדרות