9 תשובות
כן זה הגיוני
זה הגיוני יש הבדל בין המפץ הגדול לאבולוציה זה אפשרי שתאמיני גם באלוקים וגם שהאדם הגיע מהקוף אני לא מאמינה בזה אבל בסדר
יש כל מיני נסיונות לפרש את התנ"ך כך שיתאים לעובדות שיש לנו היום, אז מניח שזה הגיוני (אני אתאיסט)
אבל רק תיקון, בני אדם לא באו מהקוף, אלא יש להם ולנו אב קדמון משותף
אנונימי
כן. כדתייה אני מאמינה באבולוציה וזה לא סותר את התורה. האם באנו מקופים זו שאלה אחרת, אבל הגיוני שאת חושבת ככה
קודם כל בואו נגדיר מה זה מאמין באלוהים, להאמין באלוהים זה להאמין בישות עם תבונה בעלת כוח עצום שיצרה את היקום, להאמין בהשם זה להאמין באלוהים של התנ"ך והתנ"ך מספר שהאדם נוצר מעפר ביום השישי, ככה שזה סותר את האבולוציה, אבל אם את מאמינה באלוהים פשוט, אז כן בטח שזה הגיוני
^^^נכון
בני אדם לא הגיעו מהקוף
אתה יכול להאמין שהוא יצר את המפץ הגדול וכך נוצרו הכוכבים אבל להאמין שבני אדם יתפתחו מאב קדמון משותף של הקופים זה לא נכון וסותר את התורה הסיבה שבני אדם ככ דומים לקופים רשומה בגמרא שבגדל בבל היו שלוש קבוצות אני לא אפרט כי גם אני לא זוכר אבל היא אומרת שקבוצה אחת הפכה לקופים
חחח זה שראית אדם שדומה לקוף לא אומר כלום