התחברות
הרשמה
היי, מי שהיא עשתה החלקה בלירון המרכז להחלקות שיער בנתניה ומרוצה?
17 במאי 2013, 22:26
החלקת שיער
שיער
החלקה
החלקה יפנית
החלקה ברזילאית
הבהרת שיער
תשובה אחת
ואו זה מעולה אני עשיתי:)
פ
פרשתי ;)
באותו הנושא:
מה קורה אם מישהי שלא עשתה החלקה והיא חופפת עם שמפו של החלקה?
מישהי עשתה החלקה אורגנית או מכירה מישהי שעשתה
אלין כהן עשתה החלקה?
טהוניה עושה מחליק, או שהיא עשתה החלקה? כי השיער שלה ממש חלק יחסית לאתיופית לאתיופיות יש שיער מתולתל מקורזל כמו ביסלי.
מישהי פעם עשתה החלקה אורגנית?
למה קוראים לאיב אנד ליר, איב אנד ליר?
עשיתי החלקה אצל מישהי וזה לא עבד ואמאשלי גם עשתה אצלה החלקה אחרת והיא לא עבדה היא לא מביאה תכסף זה 2000 שקל מה לעשות?
מישהי פה עשתה החלקה ובכל זאת המשיכה להשתמש במחליק ופן כי זה לא נשאר לה חלק?
יש פה מישהי שעשתה החלקה צרפתית? איך היא?
יש לי החלקה משולבת וחברה שלי עשתה לי חמצון ועברה בקצוות כמו אומברה זה יכול לפגוע?
למי שכבר עשתה- כדאי או לא כדאי לעשות החלקה יפנית?