6 תשובות
ממש לא.. אורז ושניצל מצויין
ממש לא ! את חייבת לאכול במיוחד אחרי אימון אחרת הגוף יחזיר את הקלוריות שהוא שרף בכל מיני דרכים.. ממולץ בעיקר חלבון על מנת לפנות שריר.. בהצלחה!
אנונימית
ממש לא, הגוף צריך אוכל וזה לא אמור להיות כחיפוי, במיוחד אחרי אימון כדי לשקם את השרירים, אחרת בלי אוכל לא תיהיה אנרגיה וזה רק יפגע
אז אפשר
שואל השאלה:
אורז ושניצל
אורז ושניצל
אנונימית
תלוי מה את אוכלת
באותו הנושא: