התחברות
הרשמה
לא הבנתי משחררים את החטופים?
17 באוקטובר 2023, 21:42
חטופים
המצב הבטחוני
2 תשובות
^והם ימשיכו לפוצץ אותנו ולהרוג אותנו ולא לשחרר את החטופים
א
אוריןןןן
חמאס אמרו שאם יפסיקו להפציץ אותם
N
Niall_horan
באותו הנושא:
לא כל כך הבנתי מה קרה עם חטופי תימן, אפשר בבקשה הסבר?
לדעתכם צריכים כל שעה למוטט בניין כל עוד הם לא משחררים את החטופים?
הבנתי שניסו לחטוף חייל שלנו החיזבאאלה ?
לא הבנתי מה קרה למייה שם למה פתאום החמאס החליטו לטפל בחטופי ישראל?
לא הבנתי איך בצהל חושבים לסיים את המלחמה תוך 3 שבועות עם כל החטופים בעזה?
אם המוסד הצליח לחטוף את אייכמן, מה הבעיה שלהם לחטוף את ראש החמאס?
לא הבנתי שיחררו חטופה?
איך משחררים?שחררתי כבר קצת אבל היום הבנתי שזהו זה חייב להגמרר דיי.
למה לא משחררים לעזה את כל השבוים שלהם את כולם בתמורת החטופים ואז פשוט אחרי שמוודאים שכולם אצלנו מפוצצים לעזה את הצורה
אפשר את הפסוק מהתנך על הנערים החטופים ז"ל תודה
לא הבנתי השתמשו בחטופי תימן לניסויים?