20 תשובות
אני מאמין שמתישהו יפורסם סירטון שהם עשו את זה

היה מקרה דומה בשומר החומות אם אני זוכר נכון
גם אם ישראל תראה הוכחה ויהיה סרטון של חמאס שעשו את זה, עדיין לא יאמינו לצערי
שואל השאלה:
איזה סרטון אפשר קישור
אנונימי
שואל השאלה:
הם אומרים שהסרטון ישן והשעה בו לא מדויקת
אנונימי
שואל השאלה:
אבל איך רקטה עושה נזק כזה?
אנונימי
רקטה סאת פצצה ענקית אחרי הכל
וגם שפצצה קטנה או אש נוגעת במוצרי חשמל/אש אחרים יש תגובה
שואל השאלה:
בחיים לא ראיתי רקטה של חמאס גורמת לשרפה כזאת לא יכול להיות שצהל בטעות הפציץ במקום לא נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר קישור לצילומים? אם זה הסרטונים שצהל פרסם ראיתי אותם אנשים אומרים שזה סרטונים ישנים
אנונימי
יש הוכחות, אנשים פשוט מפגרים כמו שיש אנשים שמכחישים שואה..
אנשים גם אומרים שזה אנחנו שיגרנו את הרקטה לשם
וזה נכון? הסרטון הזה לא ישן
שואל השאלה:
אני עדיין לא יודע אם זה רקטה זה נראה פיצוץ מאוד חזק
אנונימי
שמעתי שישראל עשתה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודע למי להאמין
אנונימי
אי אפשר לדעת כרגע
אנונימי
תאמין פשוט
שואל השאלה:
^ להגיד לי להאמין באופן עיוור למה שאומרים לי בלי הוכחה לא יעזור לי ולישראלים בכלל להתמודד עם טענות מהעולם. זה למה אנחנו מפסידים בהסברה שלנו. בכל מקרה זה אומת כבר על ידי אנשים נייטרלים שבדקו את הממצאים למי שאכפת לו מה האמת ולא בוחר אוטומטית צד
אנונימי
שואל השאלה:
אני מאמין לעובדות. הגעתי למסקנה שזה באמת טיל ששוגר מהרצועה, אבל הגעתי לזה על ידי חקירה ולא אמונה עיוורת. בלי זה אין שום דרך לשכנע אנשים אנטי ישראלים שמאמינים אחרת
אנונימי
שואל השאלה:
לא מתעלם אני צירפתי את ההוכחות ששכנעו אותי בקישור אם לא ראית
אני מסכים שזה שוגר מהרצועה
אנונימי
צהל כבר פירסם הוכחות אבל יש אנשים שרק יחפשו איפה להאשים אותנו, זה אבוד
שואל השאלה:
^כי ההסברה שלו גרועה, זה פשוט מאוד
אנונימי