10 תשובות
לא מצב טיסה אבל מבקשים לכבות לפעמים
בטח
כן יש מלא
את יכולה לצאת מהנתונים לנייד פשוט לכבות אותם ועדיין זה יראה וי אחד גם בלי לכבות תטלפון
שואל השאלה:
כע אבל אז אין לי אינטרנט
כע אבל אז אין לי אינטרנט
לא מצב טיפה נועלים לי מפמלי לינק
שואל השאלה:
שבע?? מה בשבע נחסם לך הטלפון? בת כמה את?
שבע?? מה בשבע נחסם לך הטלפון? בת כמה את?
זה ממש מעצבן גם יש לי הגבלת זמן עד 19:00 בערב
מאוד מאוד מעצבן
שואל השאלה:
זה לא מעצבן אותכם
זה לא מעצבן אותכם
באותו הנושא: