4 תשובות
תדברי עם לוחמות מהיחידות
מג"ב חד משמעית, תנאים אולי הכי טובים שיש (כי זה משטרה ולא צה"ל), יותר מעניין ויותר מבוקש
חי"ר זה להיטחן וזה מסוכן מאוד למיטב ידיעתי
חי"ר זה להיטחן וזה מסוכן מאוד למיטב ידיעתי
אנונימי
אותו תפקיד בגזרות שונות ותחת שם שונה.
מגב.
באותו הנושא: