14 תשובות
כבן אני אומר לך בנות מתחילות איתי ואני אף פעם לא התחלתי עם מישהי מהצד שלי
אנונימי
ממש לא. יש מצב שהיו הרבה שרצו להתחיל איתך, אבל לא היה להם את הביטחון בגלל שפחדו מאיך שתגיבי
ממש לא.
לא. איתי לא מתחילים בכלל ואני הדבר הכי יפה שיש
אחי בנים מתחילים תמיד
אנונימי
לא בנות מתחילות
אנונימי
בנות מתחילות באינסטב לא הבנים לפעמים בנים לא תמיד
צודק תכלס
אנונימי
בנות מתחילות לא בן
אנונימי
יטצבל מה הקשר
אנונימי
מה הבעיה
אנונימי