9 תשובות
זה דפוק לגמרי אתה צודק
כי ילדים לא יודעים לשלוט ברגשות וללכת ברוגע למרחב מוגן במקרה של האעזקה.
וזה יהיה כאוס ענק אם יהיה ירי טילים בזמן בית ספר.

הם יחזירו לימודים פרונטלים כנראה כמו שזה היה בקורונה
שואל השאלה:
יש אצלי אזעקות אני במרכז^^^^
אנונימי
שואל השאלה:
מה לגבי מרכז?^^
אנונימי
כי זה בטוח לחזור באיזור שלכם
זה מאוד פשוט אם למשך התקופה הזאת תזרמו על לא לבוא לבית ספר אולי סוף סוף לפחות הבית ספר שלכם יסיק מסקנה ויבין שכדיף להשאיר את הבית ספר סגור
הם מפגרים בכוח, כן
מפגרים באמת
כדי שנלמד ולא ניתעסק בדברים אחרים