4 תשובות
ואיי יש כאילה
זה בסך הכל דרך נחמדה יותר לגמור.... מאשר אין לי כח לדבר יותר
זה באמת הדרך הכי טובה לסיים שיחה
ץעם חברה שלי זה טוב יאללה אני אחזור אלייך
בראש שלי זה עוד מילה אחת ואני מתפטרת שעה וחצי לדבר בפלאפון לא עושה חי טוב
אנונימית
וואי ריל ועצוב