5 תשובות
שואל השאלה:
התגובה הראשונה
שמע אני לא יודעת אם אתה מחובר אבל הילד הזה כבר שנתיים נמצא במדיה, כל חודש אומרים שהוא יעלם בחודש הבא.
אני מבטיחה לכם שזה לא יעלם עד שמישהו מבפנים ישים לזה סוף כבר.
התגובה הראשונה
שמע אני לא יודעת אם אתה מחובר אבל הילד הזה כבר שנתיים נמצא במדיה, כל חודש אומרים שהוא יעלם בחודש הבא.
אני מבטיחה לכם שזה לא יעלם עד שמישהו מבפנים ישים לזה סוף כבר.
שואל השאלה:
לא יודעת אני כל הזמן רואה שהוא עושה עם אמא שלו סרטונים והיא זורמת
מילה היא הכי מעצבנת אותי היא גם זורמת איתו
לא יודעת אני כל הזמן רואה שהוא עושה עם אמא שלו סרטונים והיא זורמת
מילה היא הכי מעצבנת אותי היא גם זורמת איתו
אני הכי מפחד מהיום שהוא יגדל ואולי יבין מה היה זה ישבור אותו איך ההורים שלו נותנים לזה לקרות אני לא מבינה
למה אתם מרחמים זו אשמתו
כאילו לא בדיוק אני מבין שהוא חסר מודעות
אבל ברצינות הוא מביך את עצמו ואז בוכה שהוא מובך
איפה הקטע ידפוק
נראה כמו תינוק בן 15
כאילו לא בדיוק אני מבין שהוא חסר מודעות
אבל ברצינות הוא מביך את עצמו ואז בוכה שהוא מובך
איפה הקטע ידפוק
נראה כמו תינוק בן 15
אני ממש עצובה עליו אם יום אחד הוא יצא "מהבוע" שלו ואיך באמת אין אף אחד שיוצר אותו איפה מישהו בוגר אחריישיעצור את זה ואיך ישראל בידור נותנת לזה מקום זה מזעזע קשה לי לראות אותוו
באותו הנושא: