7 תשובות
סתם מעצבנים מצאו סיבה לירות בנו
תמנים קמצנים על רקטות אמא שלהם.
אנונימית
בגלל החות'ים, ארגון טרור בתימן שבין היתר מאמין בהשמדת ישראל. עד כדי כך שעל סמל שלהם כתוב "מוות לישראל" ו"קללה על היהודים".
בובות של איראן
כל מדינות ערב מתעוררת שלא נחזיר אותם 50 שנה אחורה
מנצלים את המצב
נודניקים
נודניקים
אני עושה משלוח לחוח דרך החמאס כל שבוע פתאום יש בעיה עם זה
באותו הנושא: