4 תשובות
שונאת בית ספר, כן.
אנונימית
כן (אני שישיסטית)
מת לעוף מהמקום הזה שלא יעניק לי כלום לחיים ולא לראות יותר את הצאחלות ועוד ילדים שבורים שם
בתור אחת רק בכיתה י זה היום שאני הכי לא מחכה לו