6 תשובות
גם לי עשו קטע כזה כנראה הוא ישלח לך ממש לפני המפגש, אבל לא זה לא סימן טוב
אל תחששי מזה ואל תחכי להודעה ממנו
תמשיכי כרגיל, אל תתרגשי
תמשיכי כרגיל, אל תתרגשי
לא בהכרח, אולי הוא עוד ישן
שומר שבת?
אם הוא לא שולח אל תשלחי כלום
אם הוא לא שולח אל תשלחי כלום
אנונימית
תחכי עוד קצת
אם הוא לא שולח אז מבחינתך אתם לא נפגשים
אם הוא לא שולח אז מבחינתך אתם לא נפגשים
אנונימית
אם קבעתם ואתם מכירים טוב אל תילחצי הכל טוב תשלחי אולי יותר קרוב למתי שקבעתם להיפגש אם את רואה שהוא לא כותב כלום ואם הוא יסנן אז אל תלכי
באותו הנושא: