8 תשובות
זה לא כולם נגדנו זה רק נראה ככה
כי המדיה מראה לך תצד הדרמטי
הכל יהיה בסדר
וגם אם לא אז יהיה בסדר
כי המדיה מראה לך תצד הדרמטי
הכל יהיה בסדר
וגם אם לא אז יהיה בסדר
מקסימום נמות
שואל השאלה:
את לא חושבת שישמידו את כולנו? ויפה שאת לא מפחדת וואי
את לא חושבת שישמידו את כולנו? ויפה שאת לא מפחדת וואי
שואל השאלה:
מה נמותת
מה נמותת
הכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
כן אבל זה כולם נגדנו כאן
כן אבל זה כולם נגדנו כאן
פחד לא יעזור למצב, תעזור למשפחה שלך ובכללי אל תתעסק בזה
להירגע לנשום
לראות את זה מזווית שונה
ולסמוך על הצבא שלנו
לראות את זה מזווית שונה
ולסמוך על הצבא שלנו
באותו הנושא: