8 תשובות
זה לא כולם נגדנו זה רק נראה ככה
כי המדיה מראה לך תצד הדרמטי
הכל יהיה בסדר
וגם אם לא אז יהיה בסדר
מקסימום נמות
שואל השאלה:
את לא חושבת שישמידו את כולנו? ויפה שאת לא מפחדת וואי
שואל השאלה:
מה נמותת
הכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
כן אבל זה כולם נגדנו כאן
פחד לא יעזור למצב, תעזור למשפחה שלך ובכללי אל תתעסק בזה
להירגע לנשום
לראות את זה מזווית שונה
ולסמוך על הצבא שלנו