8 תשובות
ממש לא מה נראלך שאת עושה?
שואל השאלה:
אנונימי אני חושב שהגזמת
אנונימי אני חושב שהגזמת
אנונימי
כן
כאילו לא בעיקרון אבל כולם עושים אתזה
פעם הלכתי על 0 שעות שינה (לא מומלץ אבל היה סביר)
כאילו לא בעיקרון אבל כולם עושים אתזה
פעם הלכתי על 0 שעות שינה (לא מומלץ אבל היה סביר)
כן זה בסדר גמור תראה איך אתה קם ואיך ההרגשה לילה טוב!
בסדר זה לא אבל זה מה שרובנו עושים אז
אנונימית
אוף. אני ככ מצטערת אני לא יודעת מה עבר עליי אני פשוט מרגישה חוסר ביטחון כזה, שמקיף אותי וסוגר עליי אוף אוף אוף לא יקרה עוד מבטיחה
נסיכים אין מה לעשות ביקשת תשובה. עניתי מה לשקר? לא להיות כן? ואיך אוכל להמשיך להסתובב כשאני יודעת ששיקרתי? ? ? איך
צריכה* אהובה אני נקבה
באותו הנושא: