3 תשובות
גם אם תקבלי פטור משירות ביטחון תוכלי לבקש להתנדב.
אבל את צריכה לחשוב טוב טוב אם את בכלל רוצה להתגייס, כי לא כולם מתאימים למערכת הצה"לית.
ואני אומר את זה בתור חייל כבר שנתיים.
יש המון חיילים שרק מחפשים איך לברוח.
הייתי ממליץ להתייעץ עם המשפחה.
תספרי להם איך את מרגישה לגביי השירות בצה"ל, ועד כמה את רוצה להתגייס, ואז תגבשו החלטה ביחד.
שיהיה המון בהצלחה!
שואל השאלה:
זה עוד חלק שכתבתי שלא נשלח משום מה

וההורים שלי רק לאמא שלי סיפרתי נראלי פעם אחת אולי שאני חושבת על פטור והיא הייתה נגד כמובן כי זה לא משהו רגיל ואני לא יודעת אם הכי מגיע לי פטור אבל לא יודעת אני מפחדת אני כל כך לא החלטית זה ברמה שבמשך שנתים אני מתלבטת אם להישאר 5 יחל או לרדת ל4 מתמטיקה ואני כבר ביא שתבינו את החוסר אחריות שלי וכל הזמן הצקתי למורים לגבי זה ולהורים שלי וכל כך לא נעים לי ואני עדיין לא בטוחה כי כל החלטה אני תמיד מתחרטת ותמיד או מוצאת בה משהו טוב וזה סיוט לגבי כל פאקינג דבר
אני מרגישה כל כ נורא ואניל א רוצה לאכזב את ההורים שלי שאני גם הבכורה אז בכלל כאילו הם ירצו שיהיה לי טוב כי אני כאילו הניסיון הראשון שלהם של מי שיתמודד עם החיים והצבא זה כאילו דבר כל כך גדול וזה פעם ראשונה שמנסים את כל הדבר הזה וכל כך הרבה דברים שיש לחשוב עליהם
אגב אני יש לי בעיה של תפקודים ניהוליים שזזה בעצם קושי מחשבתי ופיזי להתנהל ולארגן דבים נגיד אם יש לי איזה משימה אני לא אצליח להתארגן על איך להתחיל לעבוד ואיך לאסוף לזהמ וטיבציה כי זה פשוט כל כך משימה גדולה (גם אם זה הדבר הכי קטן לעשות משהו של דקה) וזה משתק וoverwhelam וכל זה וכו אז כנל לגבי כל דבר שאני אי פעם עושה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לך!
אנונימית