11 תשובות
הם לא
שואל השאלה:
הם כן לא לשקר
אנונימית
לצערי כן, גם בימים אלה
ראיתי איזה אחד לפני שעה שיצאתי מהבית
אנונימי
כי כולם גזהנים אין מה לעשות
הם כן גזענים. כל מי שלא יהודי הם רואים בו תת אדם כי הם חושבים שהם העם הנבחר וכל זה מלווה בחשיבה צרה סטריאוטיפית כלפי אחרים ובהתנהגות חצופה כאילו הכל מגיע להם :)
אנונימית
אנחנו גזהנים כי אנשים גזענית כלפינו
שואל השאלה:
חח ממש יש אנשים שלא עושים כלום ועדיין גזענים
אנונימית
ההמלכה אילזבת אני לא יודעת באיזה עולם את נמצאת אבל יש אנשים שחבו גזענות והרוב הגדול זה אסייתים ושחורים במיוחד אתיופים אז דיי לשקר במיוחד במדינה הזאת וזה גם ללא סיבה
אנונימית
דבר ראשון, יש גזענות בכל מקום, דבר שני, זה מאוד חסר טקט לשאול שאלה כזאת בתקופה שבה יהודים נהרגים על עצם היותם יהודים..
^^תוב אחוטי
(לא לתקן אותי יש לזה סיבה)
זאת גם תקופה שאנשים נותנים לעצמם תזכות להיות גזענים את יודעת בכלל מה אנשים כותבים לפיליפינים שעובדים בעוטף ו למוסלמים שאין להם שום קשר ולארתראים??

אני יודעת מה שקרה ליהודים וזה נורא אבל אי אפשר להתעלם מזה שהם בעצמם חלקם גזענים לאנשים אחרים מבלי שום סיבה ולמה אין לי שום מושג
אנונימית