7 תשובות
הרוב לא בחיים
כן לצערי
שואל השאלה:
אני חושבת שכמה מבוגרים שצריכים את התרופות שלהם יום יום מתו
אבל אני ממש מקווה שלא
אני חושבת שכמה מבוגרים שצריכים את התרופות שלהם יום יום מתו
אבל אני ממש מקווה שלא
אנונימית
זה לא מה שמעניין כרגע לצערי^
נרצחו לא נראלי כי בשביל מה הם חטפו הם רוצים משהו על זה הם לא היו טורחים עד כדי כך לחטוף הם פשוט היו רוצחים לפני יש מצב שהם מתו מיסוריים או דברים נפשיים
כן, אין מצב שהם לא חיסלו כמה
ברור
באותו הנושא: