5 תשובות
שואל השאלה:
לא אני לא מדברת על דברים מצונזרים או משהו.. אני מדברת על על דעות של אנשים מרחבי העולם ובארץ
לא אני לא מדברת על דברים מצונזרים או משהו.. אני מדברת על על דעות של אנשים מרחבי העולם ובארץ
אנונימית
אני ממש מבינה אותך, זה ככ קשה לראות את מה שקרה ובאמת מכביד על הנפש. קודם כל חשוב לי להגיד לך שזה שאת לא יודעת הכל ולא מתעדכנת על הכל זה לגמרי בסדר, את יכולה לנסות לשים לעצמך גבול וכן להתעדכן כמה פעמים ביום אבל גם להעסיק את עצמך. אני אוהבת לבשל ולאפות, לצייר ולפסל. את יכולה גם ללמוד משהו חדש או סתם לצאת עם חברים. דיברת על זה עם מישהו קרוב? זה ממש יכול לעזור, ואני גם פה אם תרצי לדבר!
אם את רוצה להסביר להם על המצב, לכי על זה אין לך מה להפסיד מזה גם אם הם לא יאמינו וכנראה שהם יאמינו אם זה יבוא ממשהי שהם מכירים.
אם את רוצה להסביר להם על המצב, לכי על זה אין לך מה להפסיד מזה גם אם הם לא יאמינו וכנראה שהם יאמינו אם זה יבוא ממשהי שהם מכירים.
במצב כרגע כדאי למחוק את הרשתות החברתיות יש הרבה דברים שהם פייק ולא כדאי לראות את זה
ואפשר להיפגש עם חברות במקום עם ממד
לאפות/לבשל להתחיל סדרות חדשות
ואפשר להיפגש עם חברות במקום עם ממד
לאפות/לבשל להתחיל סדרות חדשות
אל תחשבי על זה תנסי להיתנק מהמצב לראות סידרה מצחיקה בנטפליקס לא להיסתכל בחדשות
תראי אחזה סרט מצחיק או סרטונים בטיקטוק מצחיקים