2 תשובות
שואל השאלה:
אני בטוח שאם צה"ל היה מנצל את הכסף נכון היה מספיק ציוד לכולם,זה גם ככה ארגון שמשלם משכורות עוני לחיילי חובה וזה חוסך להם מלא אז לאן הולך כל השאר?,ומצטער אבל המעט טכנולוגיה שצה"ל מפתח לא מפצה על זה
אני בטוח שאם צה"ל היה מנצל את הכסף נכון היה מספיק ציוד לכולם,זה גם ככה ארגון שמשלם משכורות עוני לחיילי חובה וזה חוסך להם מלא אז לאן הולך כל השאר?,ומצטער אבל המעט טכנולוגיה שצה"ל מפתח לא מפצה על זה
אנונימי
שאלה טובה...
הרבה מהכסף הולך לבניית טכנולוגיה חדשה ושיפור של דברים ישנים.
למרות שצה"ל הזמין במלחמה הזאת אלפי וסטים וקסדות מחו"ל שהגיעו וחולקו ללוחמים
הרבה מהכסף הולך לבניית טכנולוגיה חדשה ושיפור של דברים ישנים.
למרות שצה"ל הזמין במלחמה הזאת אלפי וסטים וקסדות מחו"ל שהגיעו וחולקו ללוחמים
באותו הנושא: