6 תשובות
נתניה
שואל השאלה:
לא היו אזעקות בכלל?
לא היו אזעקות בכלל?
אנונימי
חרב לאת
(אף אחד לא מכיר את המקום הזה, זה חור פה מה אני אגיד)
(אף אחד לא מכיר את המקום הזה, זה חור פה מה אני אגיד)
אנונימית
כן היה בנתניה
אני גרה באזור נתניה (יישוב ליד)
ובאזור שלי הייתה רק אזעקה אחת מאז המלחמה..
וגם זה היה יותר בכיוון של כפר יונה מאשר האזור שלי (למרות שזה קרוב)
אני גרה באזור נתניה (יישוב ליד)
ובאזור שלי הייתה רק אזעקה אחת מאז המלחמה..
וגם זה היה יותר בכיוון של כפר יונה מאשר האזור שלי (למרות שזה קרוב)
במעלה אדומים הייתה אזעקה אחת
כנראה בצפון ואם אולי היה אחד זה היה אזעקת שווא
באותו הנושא: