12 תשובות
כן, הם במלחמה כבר שנה ומשהו.
בפברואר זה יהיה שנתיים.
שנתיים פלוס נראלי
כן. נראלי שנתים
כן לצערנו הרב
מה שנתיים אמאל'ה מקווה שאצלנו זה לא יהיה ככה
מהה שנתייםם
מי נגד מי שם?
רוסיה מול אוקראינה
כן, שנה ושמונה וחצי חודשים.
כן לצערי, יש לי משפחה בזפורוז'יה