21 תשובות
אם אתה שואל את הקיצון שבקיצון. יש בישראל חופש דת. בן אדם יכול להיות נוצרי או מוסלמי ואני אכבד את זה וכל מי שאני מכיר יכבד אותו. את מי אתה שאלת? את האנשים במאה שערים שאמרו לך את זה?
אנונימי
כי הנוצרים בעקבות אמונותיהם יצאו למסע הצלב וטבחו ביהודים בדרכם לכבישת ירושלים.
ישו נקרא "ישו" כלומר ימח שמו וזכרו כי הוא עשה דברים רעים לאחר מקרה מסוים שמסופר בגמרא ומבחינת היהדות הוא משיח שקר וכמובן שצריכים להכרית אותו ממנו.
בנצרות עצמה חלק לא קטן מהזרמים שונאים אותנו והם לא צריכים סיבה בשביל זה כי אנטישמיות תמיד הייתה נפוצה בעולם,בלי קשר לאהבינו אליהם
שואל השאלה:
^^לא, כמעט כל בן אדם שפגשתי ושאלתי אותו אמר שישוע היה כופר ושישרף ושהנוצרים הם רוצחים. לא דתיים קיצוניים
אנונימי
שואל השאלה:
מה המקרה?^^
אנונימי
ישו היה יהודי בכלל
אני חושבת שהדת לא הגיונית, כי הרי הם מאמינים באותה תורה כמונו
רק שהם לא עושים שום מצוות ולא מקשיבים לאף אחד מהחוקים, ועדיין בטוחים שזה יביא אותם לגן עדן
אבל לשאלתך, אני לא שונאת אף אחד משום דת
אני אוהבת/לא אוהבת אנשים לפי האופי והערכים שלהם
שואל השאלה:
מי מכליל, אם אין לך מה לענות אל תעני^
אנונימי
אל תכליל/י
איזו מסקנה?
אנונימי
תקרא כאן https://www.hidabroot.org/question/17966
אתה יכול גם לחפש את המסכות עליו
שואל השאלה:
שאני מצדיק את זה
אנונימי
למה אחר כך מתפלאים שיש שנאה כלפי יהודים. אתה אומר שאנחנו הסיבה שונאים אותנו.
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי את זה, אמרתי שאחת הסיבות להמשך האנטישמיות זה שחלק לא קטן מהיהודים שונאים את הנוצרים
אנונימי
יש לך נתונים? לא סתם לשאול את אותה אוכלוסייה? משהו יותר רחב נגיד סקר או משהו של יותר מעשרים איש או לא יודע כמה? אני אומר לך. אין בעיה עם נוצרים בישראל. מבחינתי ערביי ישראל הנוצרים (וגם המוסלמים) הם כמו אחים באותה מדינה. לא מעניין אותי אם אתה נוצרי ולרוב ישראל לא מעניין. אם אתה נחמד אז אני אהיה נחמד אם אתה תתנהג באנטישמיות אנחנו נשנא אותך.ץ
אנונימי
בכך שאתה אומר אתם מתפלאים שיש אנטישמיות זאת הצדקה של דברים כמו גירוש ספרד, שואה ועוד זוועות שקראו לנו במהלך ההיסטוריה. ואני בטוח שהאנשים האלה שממש לא דתיים קיצוניים לא יגידו לך שהם בעד לשרוף נוצרים חס וחלילה או להוציא את זה מחוץ לחוק
אנונימי
ממש כאילו יש לכם מילון מוגבל של מילים
"מסע צלב" אתם לא הייתם הולכים לדפוק את האם אמא של עזה אם הם היו מפוצצים את הכותל הדרומי? ואם הייתם הורגים גם נוצרים על הדרך נכון?
"גירוש היהודים לספרד" גירוש הערבים מישראל כמו הניקבה
ומה השואה קשורה בכלל
אנונימי
ניסיון כושל להגיע לחמות
אנונימי
שואל השאלה:
איך הגעת למסקנה המטומטמת הזאת?
אנונימי
לא שאני מכליל אבל הלאורך השנים הנוצרים רצחו מיליונים ואולי עשרות מיליונים מאיתנו בלעדיהם היינו עכשיו כמה מאות מליונים כי בן אדם מלפני 1000 שנה כיום יש לו עשרות אלפי צאצאים
אקסולטל
ישו היה יהודי אבל היה עובד עבודה זרה וגרם לאחרים גם לעבוד עבודה זרה. הנוצרים לא מאמינים באותה תורה כמונו כי הם הוסיפו לזה את הברית החדשה
הם עושים דברים אבל לא את המצוות שלנו.

על מה אתה מדבר שאתה אומר שליהודים יש שנאה לנוצרים? אם כבר להם יש שנאה אלינו.
כל ההיסטוריה היהודים סבלו מרדיפות
מה עם השואה, מסעות הצלב, גירוש ספרד?
דבר ראשון כי אנחנו במדינה יהודית דתית אפילו שהיא דמוקרטית עדיין מצפים שלא יהיה פה מוסלמים וכל זה חוץ מזה ישו היה פעם יהודי והוא כפר על הכל המציא יהדות משלו וקרה לעצמו המשיח אז בגדול הוא כפר בכל התורה שלנו ובגללו יש עוד דתות אז ברור שלא נאהב אותו ונהיה נגדו
ישו היה יהודי היהדות אומרת שבגלל שהוא התנצר אז הוא משהו רע ממש לא ושמו זה לא ישו זה ישוע ויהוה היהדות אומרת דברים לא נכונים עם ישראל צריך להאמין בישוע כי הוא זה שיציל אותנו הוא זה שיביא את הגאולה הוא הבן של אלוהים שמראה את הרוח של אלוהים בדמות אנושית ואחרי זה כולם מתפלאים ואומרים למה אלוהים לא עוזר לנו או איפה הוא שקורה משהו רע אנחנו אשמים למרות שאני מאמינה בישוע אתם לא מאמינים במי שאמור להציל אותכם למה אתם מצפים אני כותבת את זה כדי שכמה שיותר אנשים יתעוררו כי ישוע קורה לנו הוא יגיע המשיח בדרך תחזרו בתשובה כי אחרי זה אין דרך חזרה תחזרו אליו הוא אוהב כל אחד ואחד מכם