4 תשובות
זה החמאס רוצים, ומשתמשים בשאר הפלסטינים כבני ערובה
כי הם רוצים שתהיה פה מדינה פלסטינית
הם רוצים במילים אחרות שנכחד ויהיה פה את כל הרשות
שנאת יהודים ושנאת הציונות
טרוריסטים. אנטישמים. בני מוות.
הם רוצים במילים אחרות שנכחד ויהיה פה את כל הרשות
שנאת יהודים ושנאת הציונות
טרוריסטים. אנטישמים. בני מוות.
שואל השאלה:
222$-
לא לא קשור אני יודעת, אני פשוט שואלת בשביל לדעת מה הסיפור
222$-
לא לא קשור אני יודעת, אני פשוט שואלת בשביל לדעת מה הסיפור
שואלת השאלה אם את מתכוונת למה המתקפה האחרונה זה סביר להניח שבגלל שמתקדם הסכם עם ערב הסעודית, איראן רוציפ לחבל בכך כי הם אויבים של שנינו וזה יהיה מאוד מאוד בעייתי לאיראן, אז הם כנראה השתמשו בחוטים שלהפ בעזה בשביל ליזום מתקפה
באותו הנושא: