4 תשובות
מנסין להירגע קצת ולהבין
שואל השאלה:
reader זה לא מה שהתכוונתי
אנונימי
שואל השאלה:
הכוונה היא איך ממשיכים לחיות הלאה. לא אובדנות חלילה
אנונימי
נותנים לזמן לעשות את שלו. נעזרים באנשים מסביב, אולי פסיכולוג, אולי כדורים עד שהמוח יסתדר... זה בסדר לא להיות בסדר.