5 תשובות
אז את חייבת להישאר עוד קצת
אנונימי
ללכת לחרבן
שואל השאלה:
אני לא במרכז והיה אזעקה ואני חייבת לחכות 10 דקות בממד
אני לא במרכז והיה אזעקה ואני חייבת לחכות 10 דקות בממד
אנונימית
לכי כבר
תלוי באזור שלך
אני חוזר לבית דקה או שתיים אחרי האזעקה אם את במרכז את יכולה ללכת לשירותים
אני חוזר לבית דקה או שתיים אחרי האזעקה אם את במרכז את יכולה ללכת לשירותים
אנונימי
באותו הנושא: