4 תשובות
אני עובדת בחנות שמחלקת חבילות
זה תלוי בחברת שליחויות ומאיפה החבילה מגיעה אנחנו עדיין מקבלים חבילות כל יום אז זה אולי בעיה עם החברה
לא יודעת נראלי כי הם לא רוצים לקחת סיכון אבל זה עדיין לא מובן
שואל השאלה:
אבל ראיתי פרסומת שעכשיו יש טיסות אוניות וכו.. אז למה שיתעכב עדיין
כן ברור בגלל המלחמה אני חושבת שעד שזה לא יגמר אף אחד לא יקבל חבילות לצערי