7 תשובות
זה לא בדיוק חוקי זה כסף של אנשים ומדינת ישראל באופן רשמי לא תעשה את זה בלי שיהיו לזה השלכות
אנחנו מדינה שנלחמת בדרכים נורמליות
אנונימית
כי אנחנו מדינה הוגנת ולא כמו הבהמות שם
וגם לא חסר לנו כסף
וגם לא חסר לנו כסף
כי יש שם 2 מליון אזרחים שצריכים את זה
אי אפשר לעשות דבר כזה זה לא מתאים לנו זה אנשים שעבדו קשה בשביל כסף וגם ככה המצב הכלכלי שם איום
אי אפשר לעשות דבר כזה זה לא מתאים לנו זה אנשים שעבדו קשה בשביל כסף וגם ככה המצב הכלכלי שם איום
שואל השאלה:
אז לתושבי הדרום
אז לתושבי הדרום
לא חסר לנו לא כסף ולא טילים
אבל את יודעת שהכסף שיש בעזה זה כסף שמדינה ישראל נתנה להם? אז הפיתרון פשוט להפסיק להזרים להם מיליונים בכל חודש
אנונימית
באותו הנושא: