10 תשובות
כרגע אני מתאמן רק קליסטניקס אבל חשבתי גם על לשלב.
מה שאני הייתי עושה זה 3 פעמים חדכ לעבוד על רגליים ושרירים ספציפיים שקל יותר לעבוד בחדכ ו3 פעמים קליסטניקס לעבוד בעיקר על שרירים שמחזקים תרגילים שאני רוצה ללמוד.
מה שאני הייתי עושה זה 3 פעמים חדכ לעבוד על רגליים ושרירים ספציפיים שקל יותר לעבוד בחדכ ו3 פעמים קליסטניקס לעבוד בעיקר על שרירים שמחזקים תרגילים שאני רוצה ללמוד.
שואל השאלה:
אבל זה יותר מידי בשבוע המליצו לי להתאמן רק שלושה פעמים בשבוע
אבל זה יותר מידי בשבוע המליצו לי להתאמן רק שלושה פעמים בשבוע
כמה זמן אימון אתה עושה?
שואל השאלה:
שעה וחצי שעתיים כזה אני עושה פול באדי
שעה וחצי שעתיים כזה אני עושה פול באדי
תנסה לשלב באימונים כל מיני תרגילים מחזקים נגיד עליות לפרונט לבר או כל מיני דברים כאלה שמתאימים ליכולת שלך
שואל השאלה:
איזה תרגילים מחזקים נגיד לעליית פרונט?
איזה תרגילים מחזקים נגיד לעליית פרונט?
באיזה מצב אתה של הפרונטלי?
פרונט*
שואל השאלה:
התחלתי ממש
התחלתי ממש
אז אני ממליץ לך לראות סרטונים או להתקין אפליקציה לקליסטניקס. יש כמה שלבים בפרונט והם מהקל לקשה. ככל שאתה פותח את הרגליים החוצה המשקל שם גדל ויהיה לך קשה יותר לאזן את עצמך. תתקין את האפליקציה thenics יש שם הסבר ודוגמאות טובות.
באותו הנושא: