101 תשובות
לא שידוע לי
לא אבל אני דירה ועיר אם זה נחשב
לא
אנחנו גרים בעוטף וחוזרים הביתה בכל מצב
אנחנו גרים בעוטף וחוזרים הביתה בכל מצב
לא.
חשבנו לעבור עיר במקרה שיהיה מסוכן מדי אצלנו, אבל לא לעבור מדינה.
חשבנו לעבור עיר במקרה שיהיה מסוכן מדי אצלנו, אבל לא לעבור מדינה.
לפני המלחמה חשבו. עכשיו רוצים להשאר
ההורים שלי הולכים על הדרך המטומטמת ורוצים לעבור לאשקלון אני פיזית אמות שם
אני חושבת לעבור האמת
במיוחד שיש לי אזרחות קנדית ומשפחה שם
במיוחד שיש לי אזרחות קנדית ומשפחה שם
האמת שלהפך זה רק גרם לאמא שלי לרצות להשאר
אנונימית
לא
אני מכירה אחד שההורים שלו רוצים להעביר אותו בית ספר אם זה נחשב
אני מכירה אחד שההורים שלו רוצים להעביר אותו בית ספר אם זה נחשב
להפך
כן ואני בעד
בגלל המצב^^
לא
שלי כן.. אמא שלי במקור מאנגליה אז היא חשב על לחזור לאנגליה למשפחה שלה
אני חושבת שהנושא תמיד עלה ואנחנו יודעים שאם המצב יהיה מפחיד ומזעזע נעבור.. אבל אין לי ארץ אחרת!!
אנונימית
לא, ולא יחשבו גם, אין לנו ארץ אחרת!
שום סיכוי ! זו הארץ שלנו ולא נוותר עליה :)
הפוך
בחיים לא
בחיים לא
ההןרים שלי חושבים לעבור מדינה כבר כמה שנים לא נראה לי שזה השתנה
לא
מה פתאום
לא
תאמת בהתחלה אמרתי בצחוק שאני רוצה והם ממש התעקשו איתי שלא
תאמת בהתחלה אמרתי בצחוק שאני רוצה והם ממש התעקשו איתי שלא
סבתא שלי אומרת לי שהיא רוצה שאני אגור באמריקה אמרתי לה סבתא זאת המדינה שלי לא הולכת לשום מקום
אנונימית
לא (לצערי)
:)
:)
אמא שלי כן אבל רבנו מלא זמן עד שזה הגיע למצב שנגמרו הטיסות והתייקרו פי 2
אנונימית
בחיים לא.
ממש לא
ההורים שלי אומרים שזה כמו לברוח, להראות לערבים שאנחנו נמלטים עד שיהיה לנו נוח ונעים לחזור.
ממש לא
ההורים שלי אומרים שזה כמו לברוח, להראות לערבים שאנחנו נמלטים עד שיהיה לנו נוח ונעים לחזור.
לא
בחו''ל לא יותר בטוח יש מלא אנטישמיות בעולם
בחו''ל לא יותר בטוח יש מלא אנטישמיות בעולם
לא
לא, אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת :)
לא אבל אחותי רוצה לעבור לקנדה בלי קשר
לא יודע בהתחשב בזה שאני גר בחול בלי ההורים אין לי מושג
אנונימי
אבא שלי ניסתה להטיס אותנו למשפחה בחול עד סוף המלחמה אבל זהו
את האמת. זו הארץ שלי ובה אני ארצה להמשיך לחיות.. כרגע המצב נורא מפחיד ויש לי אזרחות בגרמניה.. אז ההורים שלי שוקלים בעתיד לעבור לאיפשהו באירופה
לא חושבת שזה יקרה
אבא שלי היה בתקופה כזאת.
רצה לעבור למדינה אחרת ואז לאילת.
וסבא שלי גם חשב על לעבור עם סבתא שלי לחול.
אני לא יכולה לעבור בכלל מהעיר שלי, כי יש לי פה את הלימודים ועוד מלא דברים שמאוד חשובים לי.
רצה לעבור למדינה אחרת ואז לאילת.
וסבא שלי גם חשב על לעבור עם סבתא שלי לחול.
אני לא יכולה לעבור בכלל מהעיר שלי, כי יש לי פה את הלימודים ועוד מלא דברים שמאוד חשובים לי.
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת ❤
ההורים שלי חושבים לעוף מפה.
אני לא.
אני לא.
לא
אבא שלי בצבא אז אי אפשר
אבא שלי בצבא אז אי אפשר
אנונימית
אני הייתי רוצה לעוף פה ולהרגיש מוגנת איפה שאני חיה
לא וחס וחלילה אני לא רוצה לעבור מדינה
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת
בהתחלה אולי קצת שקלו לטוס זמנית לקפריסין אבל עכשיו דווקא ההפך אני רוצה עוד מלפני המלחמה לעבור ללמוד באירופה בלי קשר רק לכמה שנים ואחרי כל הכתבות של האנטישמיות בעולם עם ההפגנות וכל הגז דה ג'וז ושאר הדברים המזעזעים היא אמרה לי את לא יכולה ללמוד בחול
נקווה כאאילואני אוהבת את הארץ אבל אני מרגישה אני צריכה הפסקה של איזה 3 שנים אני לא מרגישה טוב בנוגע לאזעקות יש לי מלא חרדות ואני לא מרגישה בטוחה מאוד מלחיץ אותי
בדקתי על השעון וכל 8 דק הם רוצים ואז לא רוצים ואז רוצים
תסביך עם עצמם
תסביך עם עצמם
הם חשבו לטוס לחול עד שירגע כאן אבל זה לא יקרה וגם תודה לה' אין אצלי הרבה הזעקות במרכז
כן. אבל הם אומרים שאם אני ואח שלי לא עוברים אז הם כנראה לא יעברו לבד
כן זה ידוע ומדובר הם לא רוצים וגם כרגע לא ממש מתכננים אבל מדברים על זה פתוח ומכינים אותנו לאופציה ואם יהיה צריך אורזים וטסים גם אם לא לנצח אבל לכמה זמן
אנונימית
"אין לי ארץ אחרת גם עם אדמתי בוערת"
תגידו את זה לאנשים שרוצים לברוח :
אנשים נלחמו על חייהם
9 מליון נרצחו עד שהבינו שצריך מדינה
עבדו קשה דיממו
עברו מלחמות קשות יותר
אחרי מה שהם עשו , אני יבכיין על חמאס?
מי הם בכלל לעומת מה שעברנו!
זה המקום היחיד שלנו
אין לנו ארץ אחרת!.
אני מאלחת לכולנו ימים טובים ושקטים יותר
אם מישהו צריך לפרוק או סתם לדבר
אני כאן תמיד
הסבתא שלכם!
תהיו חזקים!
תגידו את זה לאנשים שרוצים לברוח :
אנשים נלחמו על חייהם
9 מליון נרצחו עד שהבינו שצריך מדינה
עבדו קשה דיממו
עברו מלחמות קשות יותר
אחרי מה שהם עשו , אני יבכיין על חמאס?
מי הם בכלל לעומת מה שעברנו!
זה המקום היחיד שלנו
אין לנו ארץ אחרת!.
אני מאלחת לכולנו ימים טובים ושקטים יותר
אם מישהו צריך לפרוק או סתם לדבר
אני כאן תמיד
הסבתא שלכם!
תהיו חזקים!
לא
לא וגם אם כן זה לא שבאמת יש את כסף כרגע,מהמשפחה הגרעינית שלי רק אמא שלי ואחי טסו פעם אחת לאחותי והם חסכו לזה לפחות שנתים שנה
וזה עוד לוס אנגלס שהיא יקרה בטרוף
לא חושבת אנחנו גם גרים בנתניה שזאת עיר ירוקה לא היה פה ליטרלי כלום ועדיין פתחו פה כיתות כוננות
וגם אמא שלי אומרת שמלא באו לפה מהעוטף וכו אז זה כיף כזה כןלם פתאון מאוחדים ביחד
עריכה*
וגם ממש ממש מפחיד בחול ,נגיד בלוס אנגלס אמרו בכרזות לא לצאת מהבית בגלל שמסתובב מחבל ברוך הדם נטרלו אותו אבל אי אפשר לדעת מאהיה
גם בצרפת הייתה משהי שהזמינה וולט ושלוש ערבים פשוט נתקו אותה לריצפה וגנבי לה דברים בבית ובמזל לא ראו שיש שם תינוק אבל זה חד משמעית יצר לה טראומה ובעוד מלא מלא אזורים בחול היום מקרים כאלו
עדיף להשאר במדינה שלנו איפה שכל יום חיילים נלחמים ומתים בשבלינו איפה שנולדו ואיפה נשאר לתמיד איפה שנגדל את הילדים שלנו והנכדים
וזה עוד לוס אנגלס שהיא יקרה בטרוף
לא חושבת אנחנו גם גרים בנתניה שזאת עיר ירוקה לא היה פה ליטרלי כלום ועדיין פתחו פה כיתות כוננות
וגם אמא שלי אומרת שמלא באו לפה מהעוטף וכו אז זה כיף כזה כןלם פתאון מאוחדים ביחד
עריכה*
וגם ממש ממש מפחיד בחול ,נגיד בלוס אנגלס אמרו בכרזות לא לצאת מהבית בגלל שמסתובב מחבל ברוך הדם נטרלו אותו אבל אי אפשר לדעת מאהיה
גם בצרפת הייתה משהי שהזמינה וולט ושלוש ערבים פשוט נתקו אותה לריצפה וגנבי לה דברים בבית ובמזל לא ראו שיש שם תינוק אבל זה חד משמעית יצר לה טראומה ובעוד מלא מלא אזורים בחול היום מקרים כאלו
עדיף להשאר במדינה שלנו איפה שכל יום חיילים נלחמים ומתים בשבלינו איפה שנולדו ואיפה נשאר לתמיד איפה שנגדל את הילדים שלנו והנכדים
אנונימית
לא כי אין לנו את האפשרות
אבל גם אם יכולנו, זה מפחיד לעבור לחו"ל בגלל כל האנטישמיות שיש שם גם ככה
אבל גם אם יכולנו, זה מפחיד לעבור לחו"ל בגלל כל האנטישמיות שיש שם גם ככה
במפתיע הם יותר חשבו על בזמן הרפורמה
לא
כבר הגישו בקשה להוציא דרכונים גרמנים נראה לי
אצלי האמת אבא שלי חושב לעבור להודו (כאילו לקנות בית שם) בעתיד כי לא יהיה לו ממש מה לעשות בארץ והוא יגיע לארץ מדיי פעם אבל אני אוכל לבוא לבקר אותו, האמת שאני לא יודע ממש לגביי, בגדול אני מתכנן להישאר כאן בארץ ולהישאר עם 2 מהחברים שלי מהמשחקי מחשב מנתניה ועוד חבר שהכרתי מהחוג אבל אני והוא כבר לא נמצאים ממש בקשר קרוב יותר עכשיו כי זה פחות מתאים ויש בינינו הפרש גילאים של 7 שנים אבל בעתיד דברים עוד יכולים להסתדר, כרגע המציאות היא של כאן ועכשיו ואנחנו נשארים אופטימיים וכל עוד אנחנו כאן ואנחנו לא חושבים על אופצייה כזאת כרגע, הכל בסדר - ואם כן הם היו חושבים לעבור, אצלי החלום זה לעבור לגור בקנדה או בארה"ב כי רוב החברים של אבא שלי הם מקנדה
הם חשבו רק ממקום של דיכאון וחזרו בהם בעזרת השם. בין היתר אני גם הוצאתי אותם מזה
לא
אימא שלי עשתה לנו ויזה כדי שאם המצב יתחמם ניסע למשפחה בארהב
אנונימית
ההורים שלי אמרו שרק אם חיזבאללה יצטרפו גם אז נעבור לסבתא וסבתא שלי בארצות הברית עד שיגמר כי אז זה כבר יהיה יותר מידי מסוכן להיות פה
אנונימית
ממש אבל ממש לא
לא הולכים לשום מקום זה המדינה שלנו זה העם שלנו זה הבית שלנו ההיסטוריה שלנו האמונה שלנו!!!!
לא הולכים לשום מקום זה המדינה שלנו זה העם שלנו זה הבית שלנו ההיסטוריה שלנו האמונה שלנו!!!!
אנונימית
אין לנו מדינה אחרת.
אז למה החיילים שלנו נלחמים? שיט, למה אנחנו כל החיים נלחמנו בשביל להגיע לפה? תגידו אתם שפויים? אם לא נחייה פה אז מי כן? לאן כל העבודה הקשה של אבותינו תלך? לאן כל התקווה שלנו תלך? אתם בכלל מבינים את משמעות ההמנון? בכלל מבינים מה הצבע שלנו עובר? בכלל מבינים מה עברנו בשביל להגיע לפה? לא הולכים לשום מקום. עם ישראל חי וקיים.
אנונימית
לא
לא כי הם גרושים אז פחות עובד
אנונימי
חשבתי אני היחידה
חחח ברור שלא אבל כן אני עובר דירה ברוך ה' עוד שבועיים
חשבו אבל זה לא יקרה בגלל החתולה והכלב שלי.. אי אפשר להשאיר אותם לבד
כן
ההורים שלי תמיד רוצים לעבור ומנסים לעוף מפה
עכשיו חברה של אמא שלי הציעה שהיא תטוס לחול לזמן המלחמה וסירבנו
זמן שלום - מתים לעוף מפה
מלחמה - אין לנו מקום אחר נשארים פה
אל תשאלי מה ההיגיון
עכשיו חברה של אמא שלי הציעה שהיא תטוס לחול לזמן המלחמה וסירבנו
זמן שלום - מתים לעוף מפה
מלחמה - אין לנו מקום אחר נשארים פה
אל תשאלי מה ההיגיון
ההפך זה רק גרם לנו לרצות להשאר פה יותר
אין כסף אבל הייתי שמח
המלחמה גרמה לי להבין שרק ישראלים מבינים ישראלים, אני הבנתי שרק פה אני ארגיש בבית ויבינו אותי, גם אם אעבור לחול זה יהיה בסביבה עם ישראלים. ואני אעדיף להתחתן עם ישראלית
לא, חס וחלילה. ישראל זה הבית שלנו ובית לא עוזבים לא משנה מה. אנשים שיורדים מהארץ לדעתי הם פשוט "מפולת של נמושות", ואת זה רבין אמר
שלי חשבו כבר שנים לעבור עיר, מאז ההכרזה על המהפכה המשפטית (שימו לב, מי שרוצה להישאר ניטרלי, שיכתוב "מהפכה", כי היו בהיסטוריה מהפכות רעות, אבל היו כמה טובות, כמו הצרפתית, או מהפכת הנאורות) החלטנו לעבור, עדיין לא סגרנו כמעט כלום, אבל כרגע ההורים שלי מחפשים בית ספר בין לאומי טוב בהולנד בשבילי, בית ספר שפה לאחי הקטן (בן 8, עם בסיס יחסית חזק באנגלית, ואוצר מילים לא רע, אבל צריך לעבוד איתו על דקדוק) ואחי הגדול מסיים יב', אז איתו צריך למצוא דרך מאוקספורד להולנד
כן אבא שלי, לא רק בגלל המצב אסל זה עשב בוסט
^אני כבר יכולה לדמיין את התגובות, אז תנו לי לקצר ולהבהיר לפני שמתחילים עם תגובות שונאות:
מה שאני אומרת זה לא לנטוש את המדינה, אבל גם אי אפשר להמשיך ככה, להעמיד את הדור הבא ולחשוף אותו לכל האלימות הזו, זה משאיר את הדור הבא עם צלקות כואבות שיהיה קשה יותר לתקן, אני יודעת שזה נושא אחר, אבל בבית הספר היסודי שלי, המערכת צילקה אותי, והיום אני נחושה לתקן את המצב, אני מתכננת באובססיביות דרך להרוס את המערכת החינוכית, ואני לא בטוחה כמה זה טוב שאני עושה את זה, אבל אני לא יכולה לעצור, כי אני פגועה, עכשיו, מה אם היה מדובר במלחמה הזאת? אי אפשר שילדים ימשיכו להיות מצולקים מסיבות שונות, אבל במיוחד מהסיבות האלה, אי אפשר להמשיך לחשוף ילדים לשנאה הזאת, כי בסוף, הילדים שיהיו נחושים לגדול ולהתנקם בצד השני, יגדלו ויחשפו את הילדים שלהם לדברים האלה, והצלקות ימשיכו, ופצעים חדשים יופיעו, וזה לא ייגמר עד שנוביל לשינוי אמיתי, אני חושבת שכרגע מה שאני הייתי עושה אם הייתי אמא היה להעביר את הילד.ה עד שהמצב יירגע, ואחר כך לחזור הכי מהר שאפשר, ולתקן את המצב, ביחד, בתור עמים שונים שפשוט רוצים שיהיה טוב.
מה שאני אומרת זה לא לנטוש את המדינה, אבל גם אי אפשר להמשיך ככה, להעמיד את הדור הבא ולחשוף אותו לכל האלימות הזו, זה משאיר את הדור הבא עם צלקות כואבות שיהיה קשה יותר לתקן, אני יודעת שזה נושא אחר, אבל בבית הספר היסודי שלי, המערכת צילקה אותי, והיום אני נחושה לתקן את המצב, אני מתכננת באובססיביות דרך להרוס את המערכת החינוכית, ואני לא בטוחה כמה זה טוב שאני עושה את זה, אבל אני לא יכולה לעצור, כי אני פגועה, עכשיו, מה אם היה מדובר במלחמה הזאת? אי אפשר שילדים ימשיכו להיות מצולקים מסיבות שונות, אבל במיוחד מהסיבות האלה, אי אפשר להמשיך לחשוף ילדים לשנאה הזאת, כי בסוף, הילדים שיהיו נחושים לגדול ולהתנקם בצד השני, יגדלו ויחשפו את הילדים שלהם לדברים האלה, והצלקות ימשיכו, ופצעים חדשים יופיעו, וזה לא ייגמר עד שנוביל לשינוי אמיתי, אני חושבת שכרגע מה שאני הייתי עושה אם הייתי אמא היה להעביר את הילד.ה עד שהמצב יירגע, ואחר כך לחזור הכי מהר שאפשר, ולתקן את המצב, ביחד, בתור עמים שונים שפשוט רוצים שיהיה טוב.
לא
זה לא נחשב לעבור זה נחשב לעזוב
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת
מה הם יחשבו כשנעזוב אה? שאנחנו מוותרים על הארץ שלנו?? אם כולם יעזבו למה אנחנו נלחמים בכלל? אנחנו לא היינו 40 שנה במדבר בשביל לעזוב כשקשה
זאת הארץ שלנו ומי שחושב שיכול עלינו שיחשבו שוב ועזה חושבים שוב ומי שלא חבל
אני לא אעזוב את הארץ זה נוגד את העקרונות שלי את הערכים שלי את הדעות שלי
זה לא נחשב לעבור זה נחשב לעזוב
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת
מה הם יחשבו כשנעזוב אה? שאנחנו מוותרים על הארץ שלנו?? אם כולם יעזבו למה אנחנו נלחמים בכלל? אנחנו לא היינו 40 שנה במדבר בשביל לעזוב כשקשה
זאת הארץ שלנו ומי שחושב שיכול עלינו שיחשבו שוב ועזה חושבים שוב ומי שלא חבל
אני לא אעזוב את הארץ זה נוגד את העקרונות שלי את הערכים שלי את הדעות שלי
אנונימית
לא
אני רואה פה הרבה תגובות של "אין לי ארץ אחרת", אבל השאלה היא, כמה זה נכון? אני אישית רואה את החיים שלי כמבוגרת כאן, עזיבה זה קשה, וזו לא החלטה שלי, אבל הנה משהו שההורים שלי הסבירו לי, ואני מאוד מנסה להאמין בזה: המצב כאן מורכב מדי, ילדים צריכים קצת יציבות בחיים שלהם, זה משהו שכרגע אנחנו לא יכולים לקבל פה, אם אני אעזוב עכשיו, אני אוכל לקבל את היציבות שאני צריכה בתור ילדה, אבל גם לקבל כלים, לראות דרכים אחרות לראות דברים, ואז לחזור בתור מבוגרת, ולעזור לבנות אותה מחדש, בצורה שתאפשר יותר יציבות לדורות הבאים, הקטע של אין לי ארץ אחרת הוא נכון, אבל אם זה נכון, בואו נשמור עליה, נפתור את הבעיות שלנו, נתמודד איתן, כמו שאין לנו כדור ארץ אחר, אז חייבים למצוא דרך להתמודד עם משבר האקלים, למען האמת, לפתור את הבעיות בישראל זה קל יותר מאשר משבר האקלים, למען האמת, אני בגיל 14 כבר יכולתי לזהות את הצעדים הבאים שצריכים להיעשות בשביל לטפל במצב כזה, זה פשוט דורש שפוליטיקאים יבלעו את הגאווה שלהם, ויתמקדו בעתיד שלנו במקום לנסות להשיג כמה שיותר כוח לעצמם, ואני אומרת את זה על כל הפוליטיקאים, יודעים, ראיתי פעם סרטון, הוא היה באנגלית ויועד לאמריקאים, אני מסכימה איתו, הוא היה: "the strongest nation in the world will never be the u.s, it will never be russia, ot anywhere in asia, the strongest nation is imagination" אני מסכימה עם המשפט הזה, בסופו של דבר, אנחנו מתאמצים כל כך בלהוריד אחד את השני שאנחנו לא שמים לב שזה גורם גם לנו לשקוע, אנחנו מתאמצים לחסל אחד את השני ולהגן על העם שלנו, שאנחנו לא חושבים על איך שהצד השני רואה אותנו כמו שאנחנו רואים אותם, כל כך הרבה זמן שאנחנו מקשיבים לרעיון שאנחנו העם הנבחר, שאנחנו שוכחים שבין אם זה נכון או לא, אני לא בטוחה, אבל נניח שכן, הדרך הכי טובה להגן על כולנו לא תהיה פשוט לראות את עצמנו כשווים לאחרים? דברים היו הרבה יותר פשוטים אם נתעלם לרגע מהיותנו העם הנבחר, יש עוד הרבה עמים אחרים, ואולי הדרך הכי טובה להסיר את האיום מאיתנו היא להפסיק לאיים על אחרים
לא צה הקשר
נשבעת
צריך להזכיר למישהו שאנחנו מדינת מהגרים?
לכולנו הייתה מדינה אחרת
אין שום בעיה עם לחזור לשם כדי לא להיקבר כאן עם כל המשפחה
צריך להזכיר למישהו שאנחנו מדינת מהגרים?
לכולנו הייתה מדינה אחרת
אין שום בעיה עם לחזור לשם כדי לא להיקבר כאן עם כל המשפחה
כן לגמרי, לא כולם פריווילגים וגרים במקום נוח במדינה הזאת, גם הכלכלה כאן עובדת בצורה הזויה יחסית למדינות אחרות ואנחנו מוקפים באויבים, זאת תמיד תהיה המדינה שלנו בסופו של דבר אבל מותר לנו לעבור לתקופות, גם לנצח, זה לא הופך אותנו לפחות יהודים
^^ אני כן רואה את עצמי גרה כמה שנים במקומות אחרים, זאת חוויה וסליחה אבל לא תמיד נוח לגור בארץ, כרגע למרות שאבא שלי רוצה ממש אני לא רואה את עלמי עוזבת בגלל המצב הבטחוני
ממש ככה
כיאילו ישבנו וחשבנו איפה הכי ניהיה לא קשורים בתחת של כל מדינות ערב כדי שינסו לפוצץ כולם ביחד כי למה רק אנטישמים אירופאים אם אפשר לחטוף מכל כיוון מכל מדינת ערב
כיאילו ישבנו וחשבנו איפה הכי ניהיה לא קשורים בתחת של כל מדינות ערב כדי שינסו לפוצץ כולם ביחד כי למה רק אנטישמים אירופאים אם אפשר לחטוף מכל כיוון מכל מדינת ערב
רק שתדעו שאני לא שפטתי אף אחד
אמרתי שאני לא מאמינה בזה ולא אעזוב את הארץ
אמרתי שאני לא מאמינה בזה ולא אעזוב את הארץ
אנונימית
מייי אתםםם אנשיםםם ששופטיםם
יש אנשים שהם עם פוסט טראומה, ילדים קטנים, אנשים זקנים, אנשים עם טראומה מהעוטף
מי אתם שתשפטו??
בטח אנשים מתוסכלים שלא יכולים להרשות לעצמם
יכולים להתחיל עם המינוסים מעכשיו.
יש אנשים שזה לא תפקידם להגן על המדינה בטח לא בחיים שלהם
יש אנשים שמעדיפים לשמור על הזכות לחיות אהובים
יש אנשים שהם עם פוסט טראומה, ילדים קטנים, אנשים זקנים, אנשים עם טראומה מהעוטף
מי אתם שתשפטו??
בטח אנשים מתוסכלים שלא יכולים להרשות לעצמם
יכולים להתחיל עם המינוסים מעכשיו.
יש אנשים שזה לא תפקידם להגן על המדינה בטח לא בחיים שלהם
יש אנשים שמעדיפים לשמור על הזכות לחיות אהובים
כן ממש^
להגיד שאין לכם מדינה אחרת זה נפה ובכל ואני בעד אבל יש אנשים רע להם פה
להגיד שאין לכם מדינה אחרת זה נפה ובכל ואני בעד אבל יש אנשים רע להם פה
^^זה כל אחד בוחר לעצמו
אני פשוט לא אוהבת שאנשים שופטים על בחירות של אחרים
אני פשוט לא אוהבת שאנשים שופטים על בחירות של אחרים
תגידי אנונימית את אמיתית?
איפה את חושבת שהיינו בשואה?
ככה או ככה לכל אחד יש מדינה אחרת אז תפסיקו לזבל בשכל
איפה את חושבת שהיינו בשואה?
ככה או ככה לכל אחד יש מדינה אחרת אז תפסיקו לזבל בשכל
אל תביאי לי דברים מהתנך אני לא מאמינה בזה
אנחנו מדינה של מהגרים שקיבלו אישור מהאום לגור פה בגלל השואה
מאמי שלי אני יכולה ללמד אותך היסטוריה
אנחנו מדינה של מהגרים שקיבלו אישור מהאום לגור פה בגלל השואה
מאמי שלי אני יכולה ללמד אותך היסטוריה
כן, כל עוד אתם לא עם אותם אנשים בקשר כלשהו איך אתם אומרים דעה בכלל, גם לא להיות במקום הזה ולהביע עמדה זה הזוי
"לא פוסלת את הדעות הקודמות אבל"
אני לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל
את כלכך בורה שזה עצוב
"בקושי פעילה "
גם את. תגידי לי את רצינית? "מהגרים"? תלמדי פאקינג היסטוריה.
לא מאמינה שיש אנשים כאלה בתוך העם.
אני לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל
את כלכך בורה שזה עצוב
"בקושי פעילה "
גם את. תגידי לי את רצינית? "מהגרים"? תלמדי פאקינג היסטוריה.
לא מאמינה שיש אנשים כאלה בתוך העם.
אנונימית
לא שידוע לי
אנא שלי בהחלט נלחצת מהמצב אבל לא נראלי שהיא רוצה לעבור
אנא שלי בהחלט נלחצת מהמצב אבל לא נראלי שהיא רוצה לעבור
^חיימשלי כן אנחנו מדינת מהגרים אבל באנו לפה מפני שפה נוצרה הדת והתרבות היהודית
בסופו של יום זה משהו שכולנו חולקים ובגלל זה לרוב יש חיבור לארץ (אפילו כאלה שמתכננים לעזוב בעתיד, חילונים, וכו), וכן זה משהו שאין לנו בשום מדינה אחרת, לזה הכוונה
בסופו של יום זה משהו שכולנו חולקים ובגלל זה לרוב יש חיבור לארץ (אפילו כאלה שמתכננים לעזוב בעתיד, חילונים, וכו), וכן זה משהו שאין לנו בשום מדינה אחרת, לזה הכוונה
ממש אבל ממש לא!
בחו"ל הרבה יותר גרוע. אצלינו לפחות לא מפגינים ברחוב לטובת חמאס.
אצל דודה שלי בלונדון היא מפחדת לדבר בעברית ברכבת. רע אצלם.
בחו"ל הרבה יותר גרוע. אצלינו לפחות לא מפגינים ברחוב לטובת חמאס.
אצל דודה שלי בלונדון היא מפחדת לדבר בעברית ברכבת. רע אצלם.
זה כי לונדון מאשרים יותר מידיי הגירות ממדינות ערב ועכשיו הם אוכלים אותה
רק 17 אחוז שם אשכרה בריטים השאר מהגרים
וזה לא בכל המדינות
רק 17 אחוז שם אשכרה בריטים השאר מהגרים
וזה לא בכל המדינות