7 תשובות
אני מבינה אותך ממש אני גם במצב הזה
וואי גם ליי
אין לי מושג למה זה קורה אבל זאת הרגשה נוראית שלא מצליחים לבכות ולשחרר את הכאב :ו
חרדה אולי? תנסי להרגע ולנשום רגע ולהוציא לאט לאט את הדמעות עד שבסופו של דבר את בוכה, אפשר לשאול למה את בוכה? צריכה לפרוק?
שואל השאלה:
כן ישמצב שזאת חרדה אולי
אני מרגישה כאילו הגוף מכניס את עצמו להלם כזה רק כדי לא לבכות
ואין לי שליטה בזה
מכירה את ההרגשה תקני כדורים זה יעזור לך אני אישית משתמשת בנרבן זה בלי מרשם ומפחית את המתח הנפשי הזה שאת מדברת עליו
אני גם ככה
ולא מבינה
אשמח לתשובה
בתור מישהו שחווה את זה ממש לפני שבוע בערך
כל מה שצריך זה טריגר שישחרר את הכל, איזו שורה משיר אפילו לא שיר דיכאון סתם שיר
מישהו שאומר משהו בדיוק במקום
ולהבין שלחרר לא יפגע בך, זה רק יעזור וחשוב שזה יקרה, לשחרר את הגוף, לא להיות קפוצה ולתת לזה לזרום