6 תשובות
גם לי יש מחר בגרות. תקשיבי, תחלקי לך את הזמן לנוח, לאכול וללמוד ככה שלא תתחרפני. פשוט תגידי לעצמך משעה ככה וככה עד שעה ככה וככה אני לומדת. ותצאי מהמחשב, לא יעזור לך לשבת כל היום מול המחשב ולהילחץ. תלמדי טוב.
לאט לאט, תרגעי, קחי נשימות איטיות (:
איז לחץ אהה?! מזלי שכבר בכיתה יא כבר סיימתי ממתמטיקה
. תנשמי, תפתרי היום תרגילים תתרגלי את כל החומר וזה כולה בגרות תמיד ניתן לשפר, מקסימום לעשות אחרי הצבא
שלחי הודעה..
קודם כול תרגעי. דבר שני מחר לפני המבחן תוכלי שוקולד
אנונימית