9 תשובות
כן לא הלך טוב
בחיים לא ניסיתי אבל בטיקטוק ראיתי מלא סירטונים שאומרים על זה דברים וגם כדאי לך להסתכל קודם בביקורות , דרך אגב מאיזה גיל לדעתכם אפשר לשים עדשות צבע אם כבר מדברים על זה?
^^לא כיאלו פעם אחד שתיים זה בסדר אבל יותר מידי זה יכול להרוס את העניים קרה לאחותי
צריך לעשות בדיקת התאמה לחומר של העדשות שם. רוב הסיכויים שלא יתאים לך כי זה חומר ממש לא נושם.
אין קשר לגיל, זה יותר מידת ההתאמה ומידת האחריות שלך.
אין קשר לגיל, זה יותר מידת ההתאמה ומידת האחריות שלך.
מה זה עשה לאחותךך? אם אפשר לשאול כי אני ממש חסרת ביטחון לגבי הצבע עיניים שלי
בדרך כלל לזמן ממושך לא טוב וכדאי לך להקשיב לאלי גל^ יש לו תשובות טובות ^
ובלי קשר לכלום כל צבע עיניים יפה תעודדי את עצמך ותגידי את זה לעצמך כי ברצינות שלי חומות שחורות כאלה לפי מה שאני יודע לפחות ואני אוהב אותן גם אם יש כאלה שיגידו שזה לא מיוחד, עצם זה שאת בן אדם את מיוחדת וזה כולל את העיניים שלך והצבע שלהן
ובלי קשר לכלום כל צבע עיניים יפה תעודדי את עצמך ותגידי את זה לעצמך כי ברצינות שלי חומות שחורות כאלה לפי מה שאני יודע לפחות ואני אוהב אותן גם אם יש כאלה שיגידו שזה לא מיוחד, עצם זה שאת בן אדם את מיוחדת וזה כולל את העיניים שלך והצבע שלהן
אנונימי
למה יש בזה חומר שלא בריא לעיניים??
^^זה לא טוב לעניים מגיל צעיר 16+ נראלי אבל גם לא מומלץ
לדעתי אם כבר לקנות תקני משיין
באותו הנושא: