5 תשובות
שמעי אני לא אשקר יוצא לי מדי פעם לחשוב אבל בעיקר על הזכרונות איתו והרגעים המדהימים ביחד פחות על הבן אדם וכזה כי הוא גם מאוד מאוד פגע בי
שואל השאלה:
והיום זה עבר לך? את כבר לא חושבת עליו כל דקה ביום?
והיום זה עבר לך? את כבר לא חושבת עליו כל דקה ביום?
אוקיי אוקיי אז ככה
קודם כל ממש ממש ממש אל תרגישי רע אל זה שאת רוצה להרגיש בשליטה מלאה וממש לא על זה שעוד לא התגברת.
שתביני היה לי חבר חצי שנה פגע בי המון ואחרי שלושה חודשים לא הפסקתי לחשוב עליו ועל זה שהוא היה עם בנות שתמיד אמר לי שהכל טוב איתן וזה ולא קורה כלום.
זה הגיוני שלא תשכחי ממנו וזה לוקח זמן להתגבר וזה בסדר גמור.
ושומעת שבוודאות בוודאות בוודאותת הוא עדיין אוהב אותך והוא חושב עלייך כל הזמן. כי ככה זה בנים. לבנות אחרי הפרידה קשה כל החודשים הראשונים ובנים בחודש חודשיים הראשונים רק הולכים מיניים בסטוצים מתחילים עם בנות וזה עושים הכל כדי להראות שהם הכי בסדר ושאת שווה לאפס לידם. אחרי כמה זמן שאת כבר במקום אחר הם נזכרים בך ובכמה שאת הדבר הכי טוב וששום דבר לא יחליף אותך אז סלחי לי על הדיבור אבל שימי זין וזה בסדר להתאכזב וזה בסדר לבכות וזה בסדר להרגיש ככה אני אישית לא אכלתי חןדש בגלל זה ולא חשבתי שאני אצא מזה בחיים!!! ויצאתי;)
מקווה שעזרתי3>
קודם כל ממש ממש ממש אל תרגישי רע אל זה שאת רוצה להרגיש בשליטה מלאה וממש לא על זה שעוד לא התגברת.
שתביני היה לי חבר חצי שנה פגע בי המון ואחרי שלושה חודשים לא הפסקתי לחשוב עליו ועל זה שהוא היה עם בנות שתמיד אמר לי שהכל טוב איתן וזה ולא קורה כלום.
זה הגיוני שלא תשכחי ממנו וזה לוקח זמן להתגבר וזה בסדר גמור.
ושומעת שבוודאות בוודאות בוודאותת הוא עדיין אוהב אותך והוא חושב עלייך כל הזמן. כי ככה זה בנים. לבנות אחרי הפרידה קשה כל החודשים הראשונים ובנים בחודש חודשיים הראשונים רק הולכים מיניים בסטוצים מתחילים עם בנות וזה עושים הכל כדי להראות שהם הכי בסדר ושאת שווה לאפס לידם. אחרי כמה זמן שאת כבר במקום אחר הם נזכרים בך ובכמה שאת הדבר הכי טוב וששום דבר לא יחליף אותך אז סלחי לי על הדיבור אבל שימי זין וזה בסדר להתאכזב וזה בסדר לבכות וזה בסדר להרגיש ככה אני אישית לא אכלתי חןדש בגלל זה ולא חשבתי שאני אצא מזה בחיים!!! ויצאתי;)
מקווה שעזרתי3>
היי, אין לי כוח לקרוא סליחהה.. אני מצמידה בשביל שאולי מישהו אחר יראה ויעזור <3
בהצלחה ;)
בהצלחה ;)
אני באמת אומרת לך זה יעבור ועוד איזה חודש חודשיים הוא יגיד לך כמה שאת מושלמת וכמה הוא מתגעגע אלייך ורוצה אותך בחזרה ויתחנןן שתחזרי אליו ואת כמו גדולה תגידי לא.
באותו הנושא: