4 תשובות
נראלי שכן כי יש לנו את ארצות הברית איתנו
שואל השאלה:
אי אפשר לסמוך על אף אחד כולם יכולים לעזוב ברגע הכי חשוב אבל בעזרת השם שיהיו איתנו תמיד
אי אפשר לסמוך על אף אחד כולם יכולים לעזוב ברגע הכי חשוב אבל בעזרת השם שיהיו איתנו תמיד
כבר היה בעבר שכל מי שסביבנו היה נגנדו בוז
אנחנו עדיין פה אז זה אמור להגיד משהו
אנחנו עדיין פה אז זה אמור להגיד משהו
הפ לא חזקים אחי מי זה עזה בכלל מי הם אני בכלל לא סופר אותם הפלישה לישראל שהם עשו זה מטורף חוץ מזה אין להם יכולות צבאיות לחיזבאללה לעומת זאת יש ולבנון לא רוצה להכנס למערכה הזאת תראו מה יושב ראש המפלגה שלהם אמר עלינו לי אישית זה עשה צמרמורת שהוא יודע את כוחה של מדינת ישראל יש רק את חיזבאללה והחותים שגם החותים לא איום כל כך כי אין להם מאות טילים שהם יכולים לשגר לישראל הטווח הוא מאוד ארוך
באותו הנושא: