5 תשובות
הלוואי והפתרון היה שלום אבל איך אומרים אם החמאס יניח את נשקו יהיה שלום אבל אם ישראל תניח אנחנו לא נהיה
את צודקת במידת מה, פשוט הדברים מורכבים הרבה יותר ממה שהם. במיוחד העניין שאנחנו לא נלחמים צבא מול צבא, אלא צבא מול ארגון טרור. שמתחבא מאחורי אזרחיו, מסכן אותם, ומסית. והרבה מהם לא תמימים, היה עניין דומה למה שקורה עכשיו לפני בערך 20 שנה, וכל הילדים שריחמנו עליהם קמו להיות..
אבל אני מסכימה איתך שלא צריך לפגוע בילדים ואוכלוסיות שלא רוצים ברעתנו. אני מקווה שיהיה שלום וטוב לכל מי שטוב.
אבל אני מסכימה איתך שלא צריך לפגוע בילדים ואוכלוסיות שלא רוצים ברעתנו. אני מקווה שיהיה שלום וטוב לכל מי שטוב.
הלוואי ויכלנו להרוג את חמאס ולא את החפים מפשע אבל לצערי אין ממש דרך לעשות זו
את חושבת שהמחבלים שרצחו אנסו וחטפו לא היו אזרחים? לא היו ילדים? הם היו הם פשוט גדלו.
אותו הדבר גם הילדים והאזרחים שנמצאים עכשיו בעזה יגדלו ויהפכו למחבלים כמוהם האזרחים סתם מתמסכנים תאמיני לי הם תומכים בזה שירצחו לנו ילדים, ואם נגיד חמאס יבואו אליהם ויגידו להם שאפשר למחוק אותנו הם יקפצו משמחה.
צריך למחוק את עזה להחזיר את גוש קטיף להחזיר את השטח אלינו.
בסופו של דבר הילדים הקטנים האלה יגדלו וירצחו לנו יאנסו לנו יעשו כרצונם והאזרחים שמתמסכנים אלה שאת אומרת שאין להם בעיה איתנו יתמכו בהם מרחוק בזמן שאנחנו נממן להם את החשמל והכל.
אני לא יודעת מה את חושבת שיהיה אחרי שנחסל את החמאס אבל שלום לא יהיה.
ואני ממש מקווה שיחסלו את כל הפלסטינים תינוקות, ילדים, נשים,גברים העיקר שלא יהיה זכר אליהם
אותו הדבר גם הילדים והאזרחים שנמצאים עכשיו בעזה יגדלו ויהפכו למחבלים כמוהם האזרחים סתם מתמסכנים תאמיני לי הם תומכים בזה שירצחו לנו ילדים, ואם נגיד חמאס יבואו אליהם ויגידו להם שאפשר למחוק אותנו הם יקפצו משמחה.
צריך למחוק את עזה להחזיר את גוש קטיף להחזיר את השטח אלינו.
בסופו של דבר הילדים הקטנים האלה יגדלו וירצחו לנו יאנסו לנו יעשו כרצונם והאזרחים שמתמסכנים אלה שאת אומרת שאין להם בעיה איתנו יתמכו בהם מרחוק בזמן שאנחנו נממן להם את החשמל והכל.
אני לא יודעת מה את חושבת שיהיה אחרי שנחסל את החמאס אבל שלום לא יהיה.
ואני ממש מקווה שיחסלו את כל הפלסטינים תינוקות, ילדים, נשים,גברים העיקר שלא יהיה זכר אליהם
אנונימית
צודקת לגמרי ועצוב לי שהמלחמה גרמה לחלק מהאנשים לאבד כל חוש מוסרי. לא עבר יום מאז תחילת המלחמה שאני לא רואה "להרוג את כל הפלסטינים" שהפך ל"להרוג את כל הערבים" שהפך ל"להרוג את כל המוסלמים"
אנונימית
באותו הנושא: