10 תשובות
לא
אנונימית
ברור
כן
לא
לא מה אתה עושה את זה כאילו אתה צריך יום שלם לחגוג
לא
כן
שנה שעברה לקחתי
השנה לא, באתי לעבודה והביאו לי בלונים והיה ממש נחמד
וחגגתי בסופש
השנה לא, באתי לעבודה והביאו לי בלונים והיה ממש נחמד
וחגגתי בסופש
אנונימית
באותו הנושא: