5 תשובות
כן עדיף
כן זה ממש חמוד
פרחים זה מהמם.
ארוחת שישי הסאה שאתה מגיע, תבקש מאבא שיקנב איתך בקבוק של יין טוב בשבילם, בכלל יראה כל קלאס.
בהצלחה בקשר.