15 תשובות
סיימתי בית ספר אבל כן
יש לי אפשרות ביום רביעי אני לא הולכת
לא הייתי פשוט נושר וזהו
שואל השאלה:
לא כאילו בגלל המצב
אנונימי
סיימתי בית ספר אבל בתור אחת שהבריזה רוב הזמן, הברזתי נטו כי לא היה רצף של למידה

אה כאילו חד פעמי
תלוי אם מתקדמים בחומר
זה יהיה חיסור מוצדק, משרד החינוך יבין שיש ילדים והורים שחוששים בגלל המצב
לא לא ממשלא
אני אמורה ללכת היום אבל כתבתי למורה שלי שאני לא הולכת כי זה מפגר ללכת במצב כזה וגם היא הסכימה איתי קצת לא נראלי גם ירשמו חיסורים
אני לא הולכת
אומרים לנו לבוא יום בשבוע כל כיתה משכבה מסוימת בגלל המצב
ויש רק מקלט אחד
שואל השאלה:
למה כן?? ליטרלי לא רושמים לכם חיסור
אנונימי
למה לא? אני באופן אישי נהיית ממש דכאונית כשאני לא יוצאת מהבית וחוץ מהבית ספר אני לא כל כך יוצאת מהבית
שואל השאלה:
ברור מה אני אגיד לך לשבת וללמוד ולסבול זה לא דכאוני
אנונימי
תשמע בימינו לא לומדים שיט בבית ספר אז כל הקטע כבר נהיה להיפגש עם חברים נטו. לפחות בשבילי
כןן חסר חי ממש השגרה
יש לי את האופציה אבל אני לא באה