5 תשובות
לכי יהיה לך כסף זה שווה את זה
לאכול משהו מתוק ולצאת לבייביסיטר
שואל השאלה:
גם זה תמיד עם האמא בבית ואני שונאת שזה ככה
גם זה תמיד עם האמא בבית ואני שונאת שזה ככה
אם זה תינוקות הסתבכת אם זה ילדים שימי להם סרט
או שאת שולחת את אחותך
או שאת מבריזה
או שאת מבריזה
באותו הנושא: