5 תשובות
לכי יהיה לך כסף זה שווה את זה
לאכול משהו מתוק ולצאת לבייביסיטר
שואל השאלה:
גם זה תמיד עם האמא בבית ואני שונאת שזה ככה
אם זה תינוקות הסתבכת אם זה ילדים שימי להם סרט
או שאת שולחת את אחותך
או שאת מבריזה
באותו הנושא: