5 תשובות
שהם לא רןצים
שואל השאלה:
אז למה עשו לייק?
יש לי מלאא
אז למה עשו לייק?
יש לי מלאא
אנונימית
לא כדאי להיות בטינדר....
שהם מחבבים אותך
שהם מעבירים את כל הבנות ושולחים הודעה רק למי שהם באמת נמשכים אליהן
אנונימית
באותו הנושא: