9 תשובות
אני לא
לא
נע
מה קרה עם שיין?
אנונימי
פרו פלסטינים
בלתי אפשרי הם רעים בטירוף
לא
אני מנסה למצוא אלטרנטיבות, בינתיים לא הולך לי
אני ממש ממש מנסה להימנע מלתת לפרו פלסטינאים האלו את הכסף שלי אבל אני לא יןדעת אם אצליח להחזיק ואם אצליח למצוא מקום אחר שמוכר במידות פיציות
אני ממש ממש מנסה להימנע מלתת לפרו פלסטינאים האלו את הכסף שלי אבל אני לא יןדעת אם אצליח להחזיק ואם אצליח למצוא מקום אחר שמוכר במידות פיציות
כרגע חושבת שכן, גם אין אופציה אחרת כי כל השאר יקרים וטימו גונב פריטי אשראי, ואפשר לעשות עם פיפאל אבל אין לי זין כל פעם להזמין מהטלפון של אבא שלי. וגם הם אמרו שבגלל המצב המשלוחים מתעכבים(כי פאקינג נסגרו השמיים כי אנחנו בפאקינג מלחמה אנשים) אז כרגע לא, אבל בכללי בנות ממליצה לכן לא להזמין בזמן של המלחמה מאתרים בחול בגלל המלחמה המשלוח יתעקב לכן סתם.
באותו הנושא: